projektové řízení
Nabízíme software pro komplexní řízení projektů s rozšířeními pro řízení zdrojů, financí a zákazníků.
Základní řízení projektů
Práci ve firmě zorganizuje do projektů a úkolů. Každý pracovník ví, kdy má na čem pracovat a jaký je termín. Pracovníci vykazují odpracovaný čas na úkolech. Manažeři znají stav zakázek, další kroky a zda jsou zakázky stále „v rozpočtu“. Nové projekty zakládají ze šablon. Majitelé mají zorganizovanou firmu, která šlape jako hodinky.
Pokročilé řízení projektů
Projekty běží agilně a řízení je ještě efektivnější. Manažeři jsou včas
informováni díky alertům, firma buduje konkurenční výhodu díky
řízení znalostí. Všichni pracovníci mají efektivně zorganizované schůzky díky kalendáři schůzek. To přináší pokročilé řízení projektů.
Řízení zdrojů
Manažeři šetří čas díky přehlednému a snadno ovladatelnému nástroji pro plánování práce na projektech. Všichni pracovníci jsou optimálně vytíženi a management má o jejich vytížení přehled.
Řízení financí projektů a firmy
Projekty jsou ziskovější díky snadné kontrole a řízení rozpočtu.
Management má k dispozici finanční výsledky portfolia projektů
a plán cash-flow. Cenové kalkulace projektů se tvoří snadno ze
šablon a z projektů rovnou fakturujete.
Řízení zákazníků
Firma je zorganizována od úvodní poptávky přes obchodní proces, realizaci projektu až po jeho servis – zákaznickou podporu. Vše
přehledně v jednom systému.
Napište nám